Voor Patiënten

U kunt telefonisch of online een afspraak maken voor het spreekuur bij uw arts. Afspraken maken aan de balie is niet mogelijk.

Online afspraak maken: UITLEG

U kunt online een afspraak maken voor het spreekuur bij uw eigen huisarts.
Deze service noemen we de Webagenda en is bedoeld voor langer lopende klachten of een overleg over een reeds bestaande klacht.
Voor acute klachten vragen wij u te bellen met de praktijk. Wij zullen dan ons uiterste best doen om u een afspraak te geven voor dezelfde dag.
Voor levensbedreigende klachten belt u 112.

Voor de Webagenda heeft u een geheel nieuw account nodig.
Voor elke patiënt dient u een eigen account aan te maken.
Elk nieuw account moet aan een uniek e-mail adres gekoppeld worden.
Het account dat u mogelijk heeft voor de herhaalrecepten werkt niet voor de Webagenda.

Online afspraak maken: INLOGGEN

Klikt u eerst hieronder op de naam van uw arts.
U wordt dan via onze website door de aanmeldprocedure geleid.
U kunt alleen online afspraken maken op het spreekuur van de onderstaande artsen.
Een online afspraak is altijd maximaal 10 minuten.
Technisch is het mogelijk om de agenda’s in te zien van meerdere artsen.
Wij vragen u vriendelijk om alleen een afspraak te maken bij uw eigen huisarts.

Huisarts Lipschart > Login

Huisarts Salomons > Login

Huisarts van den Doel > Login

Huisarts Baran > Login

Huisarts Stigter > Login

Telefonisch afspraak maken

Er is iedere werkdag spreekuur op afspraak.
Voor het maken van afspraken kunt u elke werkdag bellen tussen 08.00-10.30 uur.
Meestal kunt u dezelfde dag nog terecht.
Sommige mensen twijfelen eraan of ze wel naar het spreekuur moeten komen.
Goede informatie over medische klachten kunt u vinden op www.thuisarts.nl

Als u de praktijkassistente belt, zal zij u een aantal vragen stellen.
Zij zal u vragen naar de reden van uw bezoek. Het is om meerdere redenen van belang om dit te weten, zodat de assistente:

  • kan beoordelen of de klacht spoedeisend is en de juiste hulp kan inzetten;
  • kan beoordelen of uw klacht op het spreekuur van de huisarts, van de praktijkverpleegkundige of van de assistente behandeld kan worden;
  • kan inschatten hoeveel tijd u nodig heeft op het spreekuur;
  • voor sommige klachten telefonisch advies kan geven als een bezoek aan de huisarts niet nodig is;
  • kan aanvullend advies geven.